Veelgestelde vragen bij toetreding Thermen Resorts

We zijn trots én verheugd om aan te kondigen dat SpaSereen Maarssen en SpaSereen Maastricht vanaf heden officieel deel uitmaken van Thermen Resorts. Dat klinkt wellicht als een grote verandering, maar dat is het voor jou als gast vrijwel niet. Hieronder vind je daarom antwoord op de meest gestelde vragen.

Gaat er een wijziging plaats vinden in het concept van SpaSereen?

Nee, we zullen vasthouden aan het thema ‘sereniteit’ en dit verder uitbouwen. Daarnaast zetten we in op verduurzaming van de resorts. Thermen Resorts streeft een energiepositieve toekomst na.

Ik heb een badenkaart van SpaSereen. Kan ik deze blijven gebruiken?

De badenkaart die je hebt aangeschaft bij SpaSereen kun je gewoon blijven gebruiken tot de aangegeven geldigheidsdatum.

Kan ik met mijn badenkaart nu ook terecht bij andere resorts van Thermen Resorts?

Nee, je kunt geen andere resorts bezoeken met je badenkaart. Bij Thermen Resorts geldt: de kaart is geldig bij het resort waar je deze hebt gekocht.

Ik heb een cadeaubon van jullie, blijft deze geldig?

Ja, de cadeaubon blijft gewoon geldig tot de vervaldatum die erop vermeld staat.

Zijn de Thermen Resorts Cadeaubonnen ook al in te wisselen bij SpaSereen Maastricht?

Nog niet, de bonnen van Thermen Resorts zijn op dit moment nog niet in te wisselen. Dit zal in de nabije toekomst wel mogelijk zijn. Wijzigingen daarin zullen we op onze website melden onder het kopje Cadeaubonnen

Ik heb een voucher en/of reservering voor/met een actie bij SpaSereen, blijft deze geldig?

Ja, deze blijft geldig en kun je gebruiken op de voorwaarden van de actie.

Blijft jullie naam hetzelfde?

De eerste periode blijft onze naam SpaSereen. In het eerste kwartaal komt er een nieuwe website, dan wijzigt ook de naam. Alle gasten van SpaSereen worden daarover per mail geïnformeerd.

Blijven de openingstijden gelijk?

Ja, de openingstijden blijven voorlopig onveranderd. Je kunt komen genieten op de momenten die gewend bent.

Is vooraf reserveren nodig?

Bij Thermen Resorts is het noodzakelijk om altijd te reserveren, zo ben je zeker van je saunabezoek en kunnen wij jouw rust en ruimte garanderen. Binnenkort gaat de nieuwe website online, waarbij je snel en gemakkelijk je reservering kunt maken. Gasten worden daarover per mail geïnformeerd.

Blijven de bestaande reserveringen en boekingen staan na de overname?

Als je een reservering hebt bij SpaSereen, dan blijft deze gewoon staan. Je hoeft de reservering niet opnieuw te maken.

Worden bestaande evenementen geannuleerd of gewijzigd?

Nee, geplande evenementen gaan door. Mocht dit veranderen, dan informeren wij gasten hiervoor.

Krijg ik nu ook aanbiedingen van andere resorts?

Door je aan te melden voor het loyaliteitsprogramma Thermen Fans, spaar je mee voor voordeel in al onze resorts. Meld je alvast hier aan als Thermen Fan.